Wednesday 6 August 2014

selamat hari raya

Assalamualaikum kepada teman2 yg kami hormati dan kami kasihi di kesempatan ini kami dengan rendah diri ingin memohon maaf kepada kepada teman2 seandainya kami pernah membuat kamu berkecil hati dengan kami. Dengan ini kami sekeluarga menyusun sepuluh jari memohon maaf jika kami terkasar komen kpd kalian.. MAAF KAN KAMI..
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN
 

Gambar: Assalamualaikum kepada teman2 yg saya hormati dan saya kasihi di kesempatan ini saya dengan rendah diri ingin memohon maaf kepada kepada teman2 seandainya saya pernah membuat kamu berkecil hati dengan saya. Dengan ini saya menyusun sepuluh jari memohon maaf  jika saya terkasar komen kpd kalian.. MAAF KAN SAYA..
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN

No comments:

Post a Comment